Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Tania-Paczka.com.pl

Zamów kuriera

oblicz dokładnie koszty wysyłki

x x

Panel Klienta

Płatności obsługuje

Paczki dostarcza

FAQ,

 

Wazna informacja dla klientow nadajacych paczke-paczki w Polsce

Klienci nadający paczki w Polsce ,otrzymuja na email od dpd Polska , List Przewozowy

i tenze list osoba nadajaca paczke musi wydrukowac i nakleic na paczke przed przyjazdem kuriera.

W innych krajach jak np.Wielka Brytania kurier ma list przewozowy z soba i nakleja go w obecnosci nadawcy i nadawcy paczki wrecza kopie tego listu przewozowego

 

Firma Tania-paczka.com.pl nie świadczy usług transportowych i nie jest firmą kurierską. Jest serwisem brokerskim, przez który można zakupić usługe firmy kurierskiej DPD i odpowiada wylacznie za przeslanie poprawnego zlecenia klienta do odpowiedniego dpd w Europie

 

Dzień i pora, w jakiej złożysz swoje zamówienie, wpływa na termin jego realizacji:

Zamówienia przyjmujemy 24/7 na naszej automatycznej stronie internetowej www.tania-paczka.com.pl,

a to oznacza ze nie musicie Panstwo dzwonic do naszej firmy ,wystaczy wejsc w zakladke Zamow Kuriera i wypelnic zlecenie ,na jaki dzien panstwo wypisza date w zleceniu ,  to na ta  date zostanie skierowany kurier dpd po odbior panstwa przesylki.

Dotyczy paczek z Uk i z calej Europy do Polski


jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy do godz.13-ej, realizacja nastąpi następnego dnia;
jeśli wyślesz zamówienie po godz.13-ej, jego realizacja nastąpi dwa dni później;
jeżeli złożyłeś zamówienie w piątek do 13-ej  – zrealizujemy je w poniedziałek; jeśli po 13-ej – zrealizujemy je we wtorek.

Dotyczy paczek z Polski  do  calej Europy  i z  Polski do Wielkiej Brytani-(angli ,szkocji ,wali)


złożenie zamówienia i oplacenie w dzień roboczy do 9:00 – realizacja tego samego dnia roboczego
złożenie zamówienia w dzień wolny  np.sobota i niedziela i w dzien Swiateczny,  odbior nastepnego dnia roboczego po wolnym lub po Swiecie

Czas realizacji dostawy to 3-5dni roboczych,dzien odbioru paczki jest dniem 0.

 

FAQ, czyli Państwa pytania i nasze odpowiedzi.


1. Jak zamówić firmę kurierską?
Proszę skorzystać z opcji Zamów kuriera na naszej stronie internetowej albo wysłać Formularz zgłoszeniowy.


2. Jak dokonać płatności za przesyłkę?
Przyjmujemy opłaty przelewem bankowym, drogą elektroniczną przez opcję Płatności oraz przez system PayPal lub Dotpay. Nie wystawiamy faktur vat ani rachunków.


3. Kiedy mam dokonać płatności za złożone zamówienie?
Przyjmujemy opłaty za złożone zamówienie do 24godzin przed odbiorem paczki. Więcej informacji uzyskacie Państwo drogą mailową, przez kontakt telefoniczny oraz korzystając z zakładki Kontakt w naszym formularzu.


4. A co jeśli nie zapłacę za złożone zamówienie?
W takim przypadku Państwa zlecenie nie zostanie zrealizowane. W razie wątpliwości dotyczących zamówienia oraz płatności za zlecenie, prosimy o kontakt mailowy, czy też telefoniczny.


5. Czy istnieje opcja odbioru przesyłki z firmy, czy też domu?
Wszystkie przesyłki odbierane są z domu, czy też firmy i każdego adresu podanego w zamówieniu w systemie door-to-door.


6. Jakie są godziny odbioru i doręczania przesyłek?
Przesyłki są odbierane oraz dostarczane w godzinach 9-18 od poniedziałku do piątku. Serwis Economic nie daje możliwości umówienia się na konkretną godzinę. Czas realizacji dostawy to 3-5dni roboczych,dzien odbioru paczki jest dniem 0.


7. Co zrobić w sytuacji, kiedy nie mogę odebrać paczki w godzinach 9-18. Czy istnieje możliwość, aby kurier pojawił się w innym miejscu?
Kurierzy DPD  mogą odebrać przesyłkę z każdego, podanego wcześniej w formularzu zlecenia, adresu. Jeśli nie mogą Państwo odebrać paczki osobiście, kurier może spotkać się z dowolnie wyznaczoną przez Państwa osobą w dogodnym miejscu, na przykład w kawiarni, kafejce internetowej, sklepie, u sąsiada, w poczekalni lekarskiej itd. Kierowcy DPD nie dzwonią na telefon klientów tylko kierują się pod adres podany w zamówieniu. Na etapie skladania zamówienia DPD nie oferuje możliwości bardziej precyzyjnego ustalenia godziny odbioru przesyłki. Kurierzy DPD odbierajacy przesylki-paczki lub je dostarczajacy , nie kontaktują się telefonicznie z nadawcą przed przyjazdem po odbiór przesyłki.


8. Kiedy następuje odbiór i doręczenie przesyłki?
Odbiór i dostarczanie przesyłek następują w dni robocze (pn-pt). W soboty, niedziele i święta paczki nie są odbierane ani dostarczane.Czas realizacji dostawy to 3-5dni roboczych,dzien odbioru paczki jest dniem 0.


9. Skąd mogę się dowiedzieć, jaki status posiada moja paczka?
Po pierwsze, kurier przy odbiorze przesyłki zostawia pokwitowanie odbioru z indywidualnym numerem przesyłki (tracking number). Po drugie, wchodząc na naszą stronę internetową w zakładce Tracking, wpisując numer paczki, można dowiedzieć się, jaki status ma Państwa przesyłka.


10. Po zważeniu mojej paczki, okazało się, że jej waga przekroczyła deklarowaną wartość. 
Prosimy o nieadresowanie przesyłek powyżej 31.5kg! W przypadku niespełnienia tego warunku, paczka może zostać nieprzyjęta do odbioru,poniewaz kurierzy dpd nie waza paczek.Druga mozliwoscia jest kiedy paczka mimo wszystko zostanie przyjeta i w przepakowni zostanie stwierdzona nadwaga paczki,paczka jest przewozona dalej do odbiorcy  zgodnie z Listem Przewozowym a  na nadawce paczki ,lub odbiorce paczki zostanie nalozana kara w wysokosci 30funty  . Dotyczy to nie tylko przekroczenia wagi przesyłki, ale również jej wymiarów powyzej 300cm (max. 300cm).Żądanie dopłaty  za nadwage paczki,gabaryty paczki lub inne dane dotyczace przewozu paczki przez Dpd Polska może nastąpić do 90 dni roboczych po doręczeniu przesyłki .


11. Co w sytuacji, kiedy nie odebrałem paczki pierwszego dnia?
W opisanym przypadku, kurier jest zamawiany w taki sposób, aby móc odebrać przesyłkę na drugi dzień. Kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym biurem, przyspieszy odbiór paczki w innym dniu 

12. Co mogę zrobić, jeśli odebrana paczka jest uszkodzona?
Jeśli przy odbiorze przesyłki zaobserwowali Państwo uszkodzenia bądź inne wady paczki, należy je wpisać od razu przy odbiorze. Przesyłkę można otworzyć przy kurierze DPD Polska, czy też DPD Anglia, a także zażądać spisania Protokołu Szkody. Protokół można też spisać następnego dnia, zaznaczając uszkodzenie paczki. W przeciwnym razie, roszczenia mogą zostać oddalone. Wszelkie spory na temat reklamacji kieruje się do przewoźnika- DPD Polska lub DPD Anglia oraz do ubezpieczyciela- firmy AXA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji.

Od momentu odebrania paczki –przesylki przez kuriera dpd ,odpowiedzialnosci za usluge przejmuje przewoznik czyli dpd Polska.
Wszelkie wiec reklamacje związane z Panstwa przesylka sa przesylane do dpd Polska

Reklamacje paczek

Wszystkie sprawy dotyczce reklamacji paczek (kradzieże,uszkodzenia ,zaginiecia,opóźnienia w odbiorach,opóźnienia w dostawie)kierowane sa (reklamacje wykonuje , osobe nadajaca lub odbierajaca paczke,majaca list przewozowy paczki) do glownego przewoznika tj.DPD- Polska lub DPD-Anglia ,i do Firmy ubezpieczeniowej Axa Towarzystwo Ubezpieczeni i Reasekuracji, i reklamacje sklada się ,na stronie dpd Polska wypełniając wniosek reklamacyjny na stronie www.dpd.com.pl Zakladka ,Moje dpd ,klikając na Formularz reklamacji ,wypełniając go i przesyłając do dpd Polska  ,czas odpowiedzi dpd na reklamcje od klienta, jest do 30dni.Po uwzglednienu reklamacji przez dpd Polska,nasza firma zwraca za koszt paczki ,kwote ktora refunduja nam dpd. Reklamacje zlecen w Polsce(nie odebranych) reklamujemy pod tym numerem telefonu w Polsce Dpd 0048 22 577 5577 ,lub 022 577 5555,wybierając opcję 2 i od razu ponownie opcję 2. Operatorowi Dpd należy podać numer listu przewozowego lub numer zamowienia drogowego kuriera ,ktore to dane nadawca otrzymal na email od dpd Polska.

W reklamacji do dpd nalezy przeslac 

numer trackingowy paczki
dolaczyc porobione zdjecia uszkodzonej paczki
i uszkodzonego towaru
dołączyć paragony zakupu towaru

Firma Tania-Paczka.com.pl jako Firma Brokerska i posredniczaca w zamowieniach zlecen do Dpd UK i Dpd Polska ma zawarte w cenie paczki:

    1-Przyjęcie zlecenia i zamówienie kuriera dla klienta.
    2-Jeden darmowy przyjazd po paczkę.
    3-Dwa darmowe podjazdy z przesyłką do klienta.
    4-Wysłanie klientowi informacji o zleceniu na adres mailowy (telefon do firmy kurierskiej, indywidualny nr tracking paczki-z europy do Polski, tracking paczek z Polski do Europy, kurier zostawia osobie nadającej paczke w Polsce wraz z listem przewozowym, pozostałe dane dotyczące zamówienia).

Nasza firma Tania-Paczka.com.pl i podlegle jej agencje ,odpowiada za czynności podane w punktach I-IV. Ewentualne skargi, czy reklamacje kierowane są przez nadawcę do DPD na adres mailowy: reklamacje@dpd.com.pl .Firma brokerska Tania-paczka nie odpowiada za odbiory paczek,za przewoz paczek,za opoznienia przesylek ,za opoznienia w doreczeniu palet ,za doreczanie paczek ,za doreczenia palet i innych przesylek.
Nasza firma odpowiada wylacznie za czynności podane w punktach I-IV.Zamawiający usługę lub odbiorca paczki, w razie jakichkolwiek kłopotów z przesyłką, ma obowiązek skontaktowania się z firmą DPD, np.brak odbioru paczki w terminie etc, ma obowiązek skontaktowania się z firmą DPD,lub przeslac email do naszej firmy o ponowienie zlecenia odbioru ,na inny dogodny dzień roboczy .
Każda paczka w swoją cenę ma wliczone ubezpieczenie do kwoty 1000 zl. zł. Do tej sumy firmy DPD odpowiadają za przesyłkę jako naczelny przewoźnik towaru.

13. Jak przedstawiają się opłaty za nieodpowiednie pakowanie paczek oraz brak nadania przesyłki?
Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty, jeśli:
nie przygotuje przesyłki w dniu przyjazdu kuriera
niewłaściwie zapakuje paczkę (paczka niezabezpieczona, o niewłaściwych wymiarach, czy też wadze)
w przesyłce znajdują się przedmioty zakazane, czy niebezpieczne
po przyjeździe kuriera okaże się, że pod wskazanym adresem nie ma paczki do nadania.
W wyżej wymienionych przypadkach:
-przy odbiorach z i do Polski za ‘pusty’ przyjazd kuriera- nalicza się opłatę w wysokości 15zł
-przy odbiorach z Anglii- opłata wynosi 5 funtów.
Opłaty te nie są naliczane przez Tanią Paczkę, lecz przez firmy DPD , z którymi prowadzimy współpracę.

14. W jakich przypadkach mogę anulować swoje zamówienie?
Klient ma prawo zrezygnować z nadania przesyłki, jeśli:
podane dane dotyczące adresu nie są prawidłowe
klient chce zmienić dane dotyczące swojego adresu, adresu odbiorcy przesyłki, czy numer telefonu
nastąpiła zmiana adresu odbiorcy, numeru telefonu lub ilości paczek.

15. Czy za anulowanie zamówienia pobierane są jakieś opłaty?
Jeśli anulowanie zamówienia nastąpi do 12 godzin od wysłania formularza, nie pobiera się żadnych opłat. Warunkiem jest niewysłanie zamówienia do Centrali. W przeciwnym razie, zamówienie uznaje się za zrealizowane. Podczas anulowania należy posługiwać się identycznymi danymi, jakie podali Państwo przy zgłoszeniu.
Koszt zwrotu reklamacyjnego, anulowania, czy też przebukowania zlecenia (zwrot reklamacyjny na inny termin z potrąceniem przez PayPal) to 5 funtów. Przebukowanie zlecenia już wykonanego do DPD UK to koszt rzędu 5 funtów. Gotówka jest zwracana w terminie od 5 do 7 dni roboczych. Opłata za anulowanie zlecenia juz wykonanego do DPD Polska lub DPD UK wynosi 10 funtów.

Opłata za anulowanie zlecenia juz wykonanego do DPD Polska lub DPD UK wynosi 10 funtów i naleznosci jest potracana z oplaty za przeslane zlecenie 

 Oplate za przebukowanie zlecenia,za ponowienie zlecenia przelewamy na konto PayPal na email , zleceniadpd@gmail.com .Email do wplaty bezposredniej z Panstwa konta PayPal  na nasze konto PayPal to ,zleceniadpd@gmail.com

 

realizacja: kokoma.pl - serwisy kurierskie