Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

Tania-Paczka.com.pl

Zamów kuriera

oblicz dokładnie koszty wysyłki

x x

Panel Klienta

Płatności obsługuje

Paczki dostarcza

Jak obliczyc prawidlowe wymiary paczki do wysylki




 

Wszelkiego rodzaju towar przesylany przez Dpd Polska musi byc zapakowany w opakowania miekkie kartonowe!Zdjecie powyzej przedstawia opakowanie kartonowe ktore moga byc przesylane przez Dpd

!!!!!!!!!NOWE PRZEPISY DPD POLSKA DOTYCZACE PAKOWANIA PACZEK!!!!!!!

WYMIARY PACZKI

Najdłuższy bok może mieć maksymalnie 175 cm
2 x długość + 2 x szerokość + 1 x wysokosc-(najdłuższy bok paczki )= 300 cm

Waga i wymiary przesyłki.
Zamawiający jest odpowiedzialny za podanie rzeczywistej wagi oraz wymiarów przesyłki.Paczka powinna miec ksztalty standartowe. Jeśli Panstwa przesyłka okaże się większa lub cięższa niż maksymalna waga dopuszczana dla usługi "DPD Classic" ,Lub Panstwa przesylka ma ksztalty niestandartowe


•Paczka o kształcie cylindrycznym, okrągłym, owalnym: np. tuby, bębny, beczki itp.;
•Paczka o nieregularnych kształtach, w tym przesyłki, które nie są zapakowane w karton/opakowanie o regularnych kształtach;
jak plecaki,torby,walizki,opakowania kartonowe,drewniane,metalowe musza byc zapakowane w opakowania kartonowe
•Paczka nie moze byc owinieta w materiał uniemożliwiający(np.folie,strecze i inne materialy) swobodne przesuwanie po sorterze;
•Opony, jeśli są zapakowane niezgodnie z wytycznymi;
•Paczka której najdłuższy bok przekracza 1.75 cm;
•Paczki, których gabaryty nie pozwalają na transport taśmociągiem i wymagają ręcznej obsługi.

Paczki o ksztaltach nieregularnych nalezy zapakowac-przepakowac w kartony-paczki ktore maja ksztalty regularne i wtedy unikniecie panstwo oplat ktore przewiduje DPD (zdjecie regularnych ksztaltow paczki powyzej)


firma DPD i firma Tania-paczka  zastrzegają sobie prawo do obciążenia osob podanych w Liście Przewozowym paczki Nadawcy paczki lub Odbiorcy paczki kosztem £30.00. Może to nastąpić do 90 dni po doręczeniu przesyłki.

 

Wymiary te są standardowo przyjęte w całej sieci DPD. Przekroczenie wymiarów paczki jest tak samo traktowane jak nadwaga paczki i wiąże się z dodatkowymi kosztami .Waga jednej paczki może mieć maksymalnie wartość 31.5kg (już ze znajdującym się w niej towarem) i max.300cm

 

Kurierzy firmy DPDnie zajmują się ważeniem i mierzeniem paczek, odpowiedzialność za to leży po stronie nadającego przesyłkę. Prosimy o dokładne sprawdzenie wymiarów ,wagi paczeki zawartości paczek, ponieważ paczki za duże wracają na koszt osoby wysyłającej,a koszt ten to koszt wyslania paczki jaka klient oplaca zlecenie,jesli natomiast przesylka zostanie zwazona w sortowni DPD i waga paczki przekroczy 31.5kg!!! lub max.gabaryt 300cm ,paczka jest przewozona dalej do odbiorcy a nadawca paczki musi sie liczyc z kara 30funty ktora zostanie mu doliczona przez Dpd Polska za nadwage paczki , .Żądanie dopłaty  za nadwage paczki,gabaryty paczki lub inne dane dotyczace przewozu paczki przez Dpd Polska może nastąpić do 90 dni roboczych po doręczeniu przesyłki .

JAK PRZYGOTOWAĆ PACZKĘ DO TRANSPORTU?(kliknij link ponizej)

Zalecenia DPD Polska dotyczące opakowań paczek do 31,5 kg
Instrukcja prawidłowego pakowania opon w DPD Polska

Towary zabronione oraz Towary obięte restrykcjami w obrocie międzynarodowym

Właściwe zapakowanie przesyłki jest ważne zwłaszcza dlatego, że zabezpiecza znajdujący się w środku towar przed uszkodzeniem. Oto praktyczne porady dla pakujących paczki:

Najbardziej odpowiednim materiałem do zapakowania paczki jest karton o właściwej wytrzymałości, przystosowany do wymiarów oraz masy towaru.

Walizki, torby podróżne, plecaki itp. powinny, jak pozostałe rodzaje paczek, być opakowane w karton. Inne opakowania- tylko na wyłączną odpowiedzialność nadawcy (Dpd moze nalozyc kare za niestandartowe opakowanie).

Paczki o ksztaltach nieregularnych nalezy zapakowac-przepakowac w kartony-paczki ktore maja ksztalty regularne i wtedy unikniecie panstwo oplat ktore przewiduje DPD (zdjecie regularnych ksztaltow paczki powyzej)

Zakazuje się wysyłania przesyłek łączonych. Przesyłka powinna tworzyć jednolitą calość zamykajaca sie w jednym opakowaniu karton box etc... Wyslanie przesylki niezgodnej z regulaminem moze spowodowac konsekwencje w wyniku ktorych w razie uszkodzenia przesylki lub jej zaginiecia ,
W takich przypadkach,w razie zaginiecia lub uszkodzenia przesylki , reklamacja jest rozpatrywana negatywnie.

W celu zapewnienia usługi najwyższej jakości prosimy o zastosowanie sie do poniższych zasad przewoźnika - DPD Polska. Pozwolą one przygotować paczkę do nadania a przede wszystkim zapewnią bezpieczeństwo jej zawartości w transporcie.Prosze  pamietac ze :każda paczka wysyłana z dużymi firmami kurierskimi jest przeładowywana i transportowana przez automatyczne sortownie - należy mieć to na uwadze przygotowując przedmioty do transportu

JAK PRAWIDŁOWO ZAADRESOWAĆ PACZKĘ?

Na największej powierzchni paczki należy umieścić dużymi czytelnymi literami adres odbiorcy wraz z jego numerem telefonu. Najlepiej zrobić to mazakiem (tzw. marker) niezmywalnym .

Jeżeli dane odbiorcy będą napisane na osobnej kartce należy włożyć ja do folii nieprzemakalnej i bezpiecznie przytwierdzić-przykleic do paczki w taki sposób żeby uniemożliwić jej odpadnięcie w trakcie transportu.

Adres odbiorcy

Janusz Nowak
nr telefonu 004871500300
ul. Dluga 15
71-500 Wroclaw
POLAND


CZY PACZKI SĄ UBEZPIECZONE?

Decydując się na skorzystanie z usług naszej firmy, masz świadomość, że wysyłane przez Ciebie paczki czy przesyłki są objęte ubezpieczeniem przez DPD oraz firmę ubezpieczeniową AXA do kwoty 1000zł. Wszelkie roszczenia kierowane są do przewoźnika, czyli do DPD. Ubezpieczenie dotyczy paczek z Anglii do Polski i z Polski do krajów wymienionych na stronie internetowej.

KIEDY PACZKA ZOSTANIE DOSTARCZONA?

Paczki dostarczane są w przeciągu 3 do 5 dni roboczych (pn-pt), za dzień 0 uważa się termin dostarczenia przesyłki.
Dostarczamy paczki do Polski, Anglii i innych krajów UE ze szczególnym uwzględnieniem Wielkiej Brytani-(anglia-szkocja-walia)Zamówienia na paczki Polska Anglia można składać na: www.tania-paczka.com.pl. Na tej samej stronie można zamawiać przesyłki do/z Polski i krajów Unii Europejskiej. Dostawcą przesyłek w tych krajach (m.in. w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Holandii, Luksemburgu), jest firma przewozowa DPD.


Zamówienie kuriera nalazy złożyć w wersji elektronicznej, dział: Zamów kuriera, wypełniając formularz na stronie. W dziale Płatności zapłacimy za złożone zamówienie przez PayPal lub konto bankowe.
Uwaga! Zlecenie realizowane jest w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym lub PayPal lub dotpay, dlatego po złożeniu zamówienia niezwłocznie opłać usługę. Kurierzy DPD nie mogą przyjmować gotówki, a opłacanie przesyłek odbywa się przez Internet.
Zamówienie usługi złożone w dni robocze (pn-pt) do godziny 13.00 jest realizowane w następnym dniu roboczym. Zamówienie w dni robocze po godzinie 13 realizowane jest 2 dni robocze później.

JAK SPRAWDZIĆ GDZIE JEST AKTUALNIE JEST PACZKA?

W trosce o naszych klientów, zapewniamy możliwość śledzenia losu nadanej przesyłki poprzez tracking. Każdy z Państwa otrzymuje określony numer swojego zlecenia. Dzięki niemu, nie ruszając się z domu można sprawdzić, jaki status posiada paczka, to znaczy gdzie znajduje się obecnie i kiedy zostanie doręczona.
Paczki dostarczane są w dni robocze, od godziny 9 do 18 w UK. Odbiór paczek odbywa się w ustalonym wcześniej z klientem terminie zawartym w zleceniu odbioru paczki. Servis Collection Clasic  daje możliwości umówienia się na konkretny dzień, dlatego odbiór paczek odbywa się między godziną 9 a 18.


Jeśli chodzi o przesylki z Polski, z kurierem można się umawiać od poniedziałku do piątku, wybierając również odpowiadającą Państwu godzinę. W dużych miastach Polski są to na ogół godziny 11-17. Dokładne pory odbioru paczek w danym rejonie kraju otrzymają Państwo w emailu od firmy DPD Polska.

Reklamacje

Wszystkie sprawy dotyczce reklamacji paczek (kradzieże,uszkodzenia ,zaginiecia,opóźnienia w odbiorach,opóźnienia w dostawie)kierowane sa (reklamacje wykonuje , osobe nadajaca lub odbierajaca paczke,majaca list przewozowy paczki) do glownego przewoznika tj.DPD- Polska ,i do Firmy ubezpieczeniowej Axa Towarzystwo Ubezpieczeni i Reasekuracji, reklamacje sklada się ,na stronie dpd Polska wypełniając wniosek reklamacyjny na stronie www.dpd.com.pl -Zakladka ,Moje dpd ,klikając na Formularz reklamacji ,wypełniając go i przesyłając do dpd Polska  ,czas odpowiedzi dpd na reklamcje od klienta, jest do 30dni. Reklamacje zlecen w Polsce(nie odebranych) reklamujemy pod tym numerem telefonu w Polsce Dpd 0048 22 577 5577 ,lub 022 577 5555

DPD Polska Sp.z o.o.
Dzial reklamcji
02-274 Warszawa, ul. Mineralna 15
tel. (+48 22) 577 55 00
fax.(+48 22) 577 55 00 wew. 194

Nalezy przeslac w reklamacji do dpd
numer trackingowy paczki
dolaczyc porobione zdjecia uszkodzonej paczki
i uszkodzonego towaru
dołączyć paragony zakupu towaru

Firma Tania-Paczka.com.pl jako Firma Brokerska i posredniczaca w zamowieniach zlecen do Dpd UK i Dpd Polska ma zawarte w cenie paczki:

    1-Przyjęcie zlecenia i zamówienie kuriera dla klienta.
    2-Jeden darmowy przyjazd po paczkę.
    3-Dwa darmowe podjazdy z przesyłką do klienta.
    4-Wysłanie klientowi informacji o zleceniu na adres mailowy (telefon do firmy kurierskiej, indywidualny nr tracking paczki-z europy do Polski, tracking paczek z Polski do Europy, kurier zostawia osobie nadającej paczke w Polsce wraz z listem przewozowym, pozostałe dane dotyczące zamówienia).
Nasza firma Tania-Paczka.com.pl i podlegle jej agencje ,odpowiada za czynności podane w punktach I-IV. Ewentualne skargi, czy reklamacje kierowane są przez nadawcę do DPD na adres mailowy: reklamacje@dpd.com.pl .Firma brokerska Tania-paczka nie odpowiada za odbiory paczek,za przewoz paczek,za opoznienia przesylek ,za opoznienia w doreczeniu palet ,za doreczanie paczek ,za doreczenia palet i innych przesylek,odpowiada wylacznie za prawidlowe przeslanie Panstwa zlecenie odbioru paczki do Dpd.
Nasza firma odpowiada wylacznie za czynności podane w punktach I-IV.Zamawiający usługę lub odbiorca paczki, w razie jakichkolwiek kłopotów z przesyłką, ma obowiązek skontaktowania się z firmą DPD, np.brak odbioru paczki w terminie etc, ma obowiązek skontaktowania się z firmą DPD,lub przeslac email do naszej firmy o ponowienie zlecenia odbioru ,na inny dogodny dzień roboczy .
Każda paczka w swoją cenę ma wliczone ubezpieczenie do kwoty 1000 zł. Do tej sumy firmy DPD  odpowiadają za przesyłkę jako naczelny przewoźnik towaru.

realizacja: kokoma.pl - serwisy kurierskie